Jakie jest marzenie każdego afilianta? Wysokie prowizje! A kto może obecnie to zapewnić? Sieć Leadstar, która – w związku ze Świętami – wyciąga do wszystkich wydawców/blogerów dłoń i ofiaruje prezent w postaci… nietuzinkowego kalendarza adwentowego. Jak on działa? Każdego dnia stawka rośnie w innym programie, więc warto być na bieżąco i cieszyć się wyższymi prowizjami np. w New Balance, Wittchen czy Hebe.
Mimo że mamy już 13 grudnia, to wciąż masz szansę na sporo ciekawych okienek, które odkrywanie – wierzcie nam na słowo – jest bardzo wciągające. Ten kalendarz adwentowy ma tę główną zaletę, że Twój portfel wydawcy może przytyć. Nie wydajesz pieniędzy na słodycze. To pieniądze trafiają do Ciebie w większych ilościach. Sprawdź swoje obecne warunki w innych sieciach afiliacyjnych i może się okazać, że przeprowadzka do Leadstar to najlepsza decyzja, nawet po Adwencie.
Kalendarz to taki bonus, który może ułatwić podjęcie decyzji, bo np. trochę się wahałeś, ale już kilka lat masz dany program (np. Modivo czy Karko.pl) u konkurencji, zasiedziałeś się i nie miałeś pojęcia, że gdzie indziej może być lepiej.
Afiliacja – co to znaczy?
Jeśli pierwszy raz stykasz się z tym pojęciem, to pewnie oznacza, że jesteś dość nowym zawodnikiem w tej branży blogersko-wydawniczej. Lub po prostu do tej pory nie interesowałeś się tym zagadnieniem, bo było Ci dobrze z innymi partnerami biznesowymi.
Afiliacja to nic innego jak platforma do współpracy między różnego rodzaju wydawcami a reklamodawcami. Pośrednik, który znacznie ułatwia kontakt i zarabianie pieniędzy przez Internet. Nie wymaga to zbyt dużej wiedzy biznesowej i wieloletniego doświadczenia. Im lepiej radzisz sobie w przestrzeni internetowej – np. na Facebook’u, Instagramie, YouTube czy blogu – tym większe prowizje na Ciebie czekają. Żeby całość mogła się spinać finansowo i rozliczenia były uporządkowane, jasne i czytelne, potrzebny jest program partnerski, np. Leadstar.
Możesz się rozliczać np. poprzez CPS (Cost Per Sale), CPA / CPL (Cost Per Action / Cost Per Lead) czy CPC (Cost Per Click). Opcji jest wiele, a sieci afiliacyjne zaczynają wychodzić do wydawców z szeregiem udogodnień (np. przyjazny panel czy fachowa obsługa Klienta) czy promocji, takich jak np. wspomniany kalendarz adwentowy w Leadstar.
Kalendarz adwentowy Leadstar – większe stawki, większe zarobki
Jak działa niniejszy kalendarz adwentowy? Przede wszystkim musisz założyć konto na leadstar.pl, a później zalogować się na platformie. Jeśli już to zrobiłeś, to pewnie widzisz dostępne opcje i możesz odkrywać każdego dnia kolejne okienka, które oznaczają wyższe stawki w danym programie przez cały dzień, więc możesz zaplanować odpowiednią kampanię promocyjną, aby zarobić jak najwięcej.
Numer na drzwiczkach odpowiada konkretnemu dniu miesiąca, a ikona po prawej oznacza daną kategorię/branżę, z której sklep pochodzi, np. Moda, Książki czy Finanse.
Skoncentruj się przede wszystkim na „dzwoniącym” dzwoneczku, który pozwala na otwarcie drzwiczek i zgarnięcie wyższej stawki w wybranym programie. Możesz od razu porównać z tą aktualną i sprawdzić, ile uda Ci się zarobić. Promocyjne warunki dają większe możliwości finansowania kampanii, dla wielu wydawców, nie tylko tych największych.
Jeśli specjalizujesz się w promowaniu czytelnictwa i prowadzisz blog/vlog książkowy, to pewnie czekasz z niecierpliwością na 19 grudnia, kiedy to okaże się, który z programów zyska wyższą stawkę. Warto być przygotowanym i mieć w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów, aby zmonetyzować swój ruch na stronie internetowej czy na kanale Social Media.