KotRabatowy.pl
Wyszukaj np. laptopy, sukienki lub marki:Allegro, Dyson, KFC,...
Przejdź do zawartości
  • Kody rabatowe
  • Promocje
  • Kategorie
  • Sklepy
  • Blog
  • Polecane
    • DeLonghi kod rabatowy
    • Dyson kod rabatowy
    • home&you kod rabatowy
    • Laurella kod rabatowy
    • Neness kod rabatowy
    • Notino kod rabatowy
    • Royal Fashion kod rabatowy
    • RTV Euro AGD kod rabatowy
    • SHEIN kod rabatowy
    • Smyk kod rabatowy
Strona główna > Promocje > Czy reklama na samochodzie jest skuteczna? Oklejanie aut jako forma marketingu
reklama na samochodzie

Czy reklama na samochodzie jest skuteczna? Oklejanie aut jako forma marketingu

Wpisy autora Piskorz0 Komentarzy

Marketing to jedna z najważniejszych składowych sprawnego działania biznesu, w dużej mierze decydująca o powodzeniu lub klęsce danego przedsiębiorstwa czy projektu. Sztuka marketingu zawiera w sobie sieć rozgałęzień, metod i teorii, które umiejętnie stosowane mogą być gwarancją sukcesu. Wśród nich wymienia się reklamę zewnętrzną, obejmującą kolejne działania, takie jak na przykład reklama na samochodzie. Co warto wiedzieć na ten temat, i w których momentach warto zainwestować w ten typ reklamy?

Reklama na samochodzie – czy warto w nią zainwestować?

Podstawową i najważniejszą funkcją reklamy zewnętrznej jest dotarcie do jak największej ilości odbiorców w przestrzeni publicznej. Auto, jako nośnik informacji słusznie wydaje się zatem idealnym pomysłem!

Wykorzystanie samochodu pozwala dodatkowo zwiększyć zasięg, a wraz z nim ilość nowych potencjalnych klientów, produkcja reklamy tego typu jest tania, wystarcza na długi czas, a także wyróżnia się skutecznością.

Reklama na samochodzie z powodzeniem stosowana jest zarówno na pojazdach osobowych, jak i busach, autobusach, tirach, motocyklach, a nawet komunikacji miejskiej. Jest uniwersalna, pozwala na jednorazową inwestycję, bez późniejszej konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów, a także stanowi rewelacyjne tło do zaprezentowania ciekawego pod kątem graficznym przekazu, który mocno zapisuje się w świadomości odbiorców.

Reklama zewnętrzna na samochodzie jest wręcz perfekcyjnym rozwiązaniem w przypadku firm, posiadających własną flotę, gdyż pozwala stworzyć spójną i niepowtarzalną identyfikację wizualną. Trudno również o lepszy sposób na ukrycie mankamentów pojazdu w postaci rys i schodzącego lakieru, zastosowanie reklamy na samochodzie będzie bowiem nie tylko ciekawsze, bardziej estetyczne, a także korzystne marketingowo, ale również pozwoli zaoszczędzić.

Jak stworzyć skuteczną reklamę na samochodzie?

Wielkość przedsiębiorstwa, branża, w której ono funkcjonuje, indywidualne preferencje, a także budżet to jedynie kilka z wielu kryteriów, decydujących o finalnej formie reklamy zewnętrznej w postaci okleiny na auto. Bez względu na wszelki powyższe czynniki, są pewne wyznaczniki dobrej i skutecznej reklamy na samochodzie, których warto się trzymać w każdym wypadku:

  • Przekaz reklamy powinien być jasny, zwięzły i zapadający w pamięć. Przejeżdżający pojazd nie daje zbyt wiele czasu na zapoznanie się z jego treścią, rozwijając go zanadto, działamy zatem na swoją niekorzyść
  • Wizualnie reklama na samochodzie powinna być estetyczna, interesująca i w jakimś stopniu nietuzinkowa, jednak dopasowana do profilu przedsiębiorstwa i samego nośnika w postaci pojazdu
  • Kreatywność, przekaz i szata graficzna są niezwykle istotne, samo techniczne wykonanie ma nie mniejsze znaczenie. Kiepska produkcja reklamy, a także niedociągnięcia w jej montażu potrafią bowiem zadziałać więcej szkody niż pożytku, kojarząc się odbiorcy z niechlujstwem i brakiem profesjonalizmu

Ile kosztuje reklama na samochodzie? Rodzaje folii w produkcji reklam na samochodach

Mając już świadomość wielu zalet, przemawiających za wykorzystaniem reklamy na samochodzie jako elementu działań marketingowych, warto poznać odrobinę wiedzy praktycznej z tego zakresu. Folie samoprzylepne używane przy produkcji reklam zewnętrznych dzielą się na trzy rodzaje w zależności od kształtu karoserii. Wśród nich znajdują się:

  • folia monomeryczna – najtańszy rodzaj folii często stosowany w oklejaniu większych, gładkich samochodów
  • folia polimerowa – folia najbardziej odporna na działanie niekorzystnych warunków zewnętrznych, jest nieco droższa od folii monomerycznej, lecz tańsza od wylewnej
  • folia wylewana – folia zarezerwowana dla samochodów o licznych przetłoczeniach. Po odpowiedniej obróbce termicznej folia dokładnie przylega do kształtów pojazdu, można powiedzieć, że je “zapamiętuje”

Którą z folii wybrać? Wszystko zależy od indywidualnych potrzeb, pojazdu, preferencji klienta oraz budżetu. Ostateczny koszt reklamy zewnętrznej na samochodzie jest w pełni zależny od projektu graficznego, rodzaju folii oraz wielkości oklejanego pojazdu.

Artykuł powstał we współpracy z euroart.pl

Twoja ocena: 5
Ocena: 3.7 - 3 głosów

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *

*
*

Dowiedz się pierwszy o najnowszych wpisach i najlepszych promocjach!

Zasubskrybuj

Odkryj marki zyskujące popularność

training showroom logo kot rabatowy
Miviena logo KotRabatowy.pl
Smarkacz logo KotRabatowy.pl
Lectus nowe logo - KotRabatowy.pl
Tanie Struny logo - KotRabatowy.pl
Atlas For Men logo - KotRabatowy.pl
Videopoint logo - KotRabatowy.pl
Biedronka logo - KotRabatowy.pl

Popularne kategorie

  • Promocje
  • Moda
  • Dom i Ogród
  • Elektronika
  • Hobby i Sport
  • Kosmetyki i Perfumy
  • Kody rabatowe
  • Restauracje i Żywność
logo KotRabatowy.pl stopka

Upoluj z Kotem Rabatowym najlepsze
kody rabatowe i promocje w sieci!

Kontakt z nami
KotRabatowy.pl, Mickiewicza 27A/17, 17-100 Bielsk Podlaski
Tel: 665364457, NIP: 7781445509

Poczytaj

  • Wszystko o kodach rabatowych
  • Informacje o promocjach
  • O nas
  • Nasza misja
  • Blog

Informacje

  • Wyprzedaże 2025
  • Black Friday 2025
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konkursowy
  • Kontakt

Bądź na bieżąco

Zasubskrybuj
Zapisz się na newsletter KOTA RABATOWEGO i nie przegap nawet najkrótszej promocji!

Copyright © KotRabatowy.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.